woman with a payment card in hand woman with a payment card in hand

Nabídka terminálu nebo platební brány zdarma

payment by credit card payment by credit card

Platební terminály

online payment online payment

Platební brána

MicrosoftTeams-image (8)-1 ESRV-128_REVO_1920x480_v2

REVO SoftPOS –
terminál v mobilu

    REVO SoftPOS – terminál v mobilu

    circle-yellow-small circle-grey-small
    ESRV-128_REVO_608x413_v2 (2)

    „Díky REVO SoftPOS aplikaci se snadno a rychle z Vašeho mobilu stává platební terminál“

    Podnikáte a nechcete platit poplatky spojené s pořízením nebo pronájmem platebního terminálu, ale zároveň byste chtěli svým zákazníkům dopřát možnost platit kartou? Terminál můžete mít i v telefonu.

    Před prvním použitím:

    Jaké výhody má REVO SoftPOS?

    • Nemusíte si kupovat ani pronajímat žádné další zařízení – funguje přes mobilní aplikaci
    • Terminál máte vždy po ruce, i na cestách
    • Elektronické stvrzenky – jednoduše se zasílají e-mailem
    • Jde o ideální řešení, pokud jste menší podnikatel nebo s podnikáním začínáte – a chcete minimalizovat náklady a získat více zákazníků
    • Žádné měsíční poplatky – platíte jen v případě, že terminál skutečně využijete

    Pro koho je aplikace REVO SoftPOS určena?

    • Živnostníky a menší podnikatelé
    • Obchodníky na cestách
    • Doplněk ke stávajícímu terminálu
    • Pro ty, kteří chtějí jednoduché řešení

    Jaké karty lze s pomocí aplikace REVO SoftPOS přijímat?

    Maestro, Mastercard, VISA a VISA Electron. REVO SoftPOS akceptuje také elektronické stravenkové a benefitní karty – Benefit Plus, Estravenka, Ticket Restaurant.

    Jaký je postup pro zřízení aplikace REVO SoftPOS v mobilu?

    • Podpis smlouvy o akceptaci platebních karet na jakékoliv pobočce Raiffeisenbank či přímo s naším obchodním zástupcem
    • Po podpisu smlouvy obdrží klient uvítací email s instrukcemi, jak stáhnout a aktivovat REVO SoftPOS aplikaci
    • Stažení aplikace z Google Play
    • Aktivace aplikace v Zákaznickém portálu

    Jsou na telefon/tablet nějaké požadavky?

    • Zařízení s OS Android verzí 8 a výše
    • Integrovanou NFC čtečku
    • Přístup ke Google Play

    Jaké jsou náklady?

    Aplikaci nabízíme zdarma, tedy nejsou zde poplatky za stažení aplikace, ani za aktivaci, ani za údržbu. Jediné, co platíte, jsou provize z částky transakce, jejichž výše je uvedena v uzavřené smlouvě o Akceptaci platebních karet.

    Nahradí REVO SoftPOS standardní terminály?

    U firem s větším objemem transakcí, kde je potřeba účtenky tisknout, nebo, kde je třeba propojit terminál s pokladním systémem, REVO SoftPOS standardní terminály nenahradí, může ale sloužit jako doplněk, např.v restauraci může být standardní terminál, ale pro rozvozy může sloužit REVO SoftPOS. V aplikaci nejsou dostupné funkce jako spropitné, variabilní symbol, propojení s pokladnou.

    Funguje REVO SoftPOS aplikace i na iOS?

    Ne

    Je aplikace bezpečná?

    Jedná se o prostředí, které z hlediska bezpečnosti plateb kartami, kontrolují kartové asociace. Díky proměnlivé PIN klávesnici, která mění pozici čísel, je PIN zadáváno pokaždé jinak a není tak možné jej zpětně zneužít.

    Odkud můžete aplikaci stáhnout

    Aplikaci můžete stáhnout z Google Play

    QR kód pro stažení aplikace

    Při běžném užívání:

    Nedaří se mi načíst kartu, co mám dělat?

    Oblast NFC (čtečka karet) může být v každém mobilním zařízení na jiném místě. Zkoušejte kartu přikládat postupně na více místech zadní strany zařízení, případně zkuste vyjmout zařízení z obalu.

    Co mám dělat, když ztratím/rozbiji telefon?

    Je třeba se spojit s obchodním zástupcem a objednat si zdarma novou aplikaci (je třeba znovu v novém zařízení aplikaci aktivovat).

    Jak mohu aplikaci zrušit?

    Aplikaci nestačí pouze odinstalovat, je třeba také zrušit smlouvu. Kontaktujte našeho obchodního zástupce, který s Vámi vyřídí veškeré potřebné formality.

    Funkce a akceptované karty:

    Jaké karty lze s pomocí aplikace REVO SoftPOS přijímat?

    Maestro, Mastercard, VISA a VISA Electron. REVO SoftPOS akceptuje také elektronické stravenkové a benefitní karty – Benefit Plus, Estravenka, Ticket Restaurant, které na sobě nesou označení karetních asociací (MC/VISA).

    Umí REVO SoftPOS aplikace funkce jako variabilní symbol, propojení s pokladnou, spropitné?

    Aktuální verze naší aplikace uvedené funkce nenabízí. Podporu těchto funkcí přinese až nová verze naší aplikace, jejíž nasazení plánujeme v průběhu příštího roku.  

    Lze k aplikaci připojit externí bluetooth tiskárnu?

    Toto stávající aplikace neumožňuje.

    Účtenka a přehledy transakcí:

    Slouží účtenka jako daňový doklad?

    Ne

    Jak účtenku vytisknout?

    Účtenky jsou pouze elektronické a zasíláme je prostřednictvím e-mailu, který zákazník zadá. Účtenku si poté můžete sami vytisknout.

    Jak mohu získat přehled o provedených transakcích?

    Transakce uvidíte přímo v Zákaznickém portálu. Dále vám vygenerujeme reporty transakcí v .xls a txt.

    Co když jsem zde nenašel odpověď na moji otázku?

    V takovém případě se obraťte na naše zákaznické centrum (centrum obsluhy akceptanta) na telefonním čísle +420 225 092 280

    Kde mohu REVO SoftPOS aplikací získat?

    Buď můžete kontaktovat některého z našich obchodních zástupců, nebo můžete vyplnit poptávkový formulář níže.


    REVO-Icon_xxhdpi_rounded square

    Máte zájem o REVO SoftPOS?

    Nechte nám na sebe kontakt a my Vám zavoláme.