woman with a payment card in hand woman with a payment card in hand

Nabídka terminálu nebo platební brány zdarma

Entire-Scene-Revo Entire-Scene-Revo

REVO SoftPOS – terminál v mobilu

payment by credit card payment by credit card

Platební terminály

online payment online payment

Platební brána

Projekt bez nazwy (2) (1) Projekt bez nazwy (2) (1)

Změna poskytovatele licence

    REVO SoftPOS – terminál v mobilu

    circle-yellow-small circle-grey-small
    revo_608x413-1

    „Díky REVO SoftPOS aplikaci se snadno a rychle
    z Vašeho mobilu stává platební terminál“

    Podnikáte a nechcete platit poplatky spojené s pořízením platebního terminálu, ale zároveň byste chtěli svým zákazníkům dopřát možnost platit kartou? Terminál můžete mít i v telefonu.

    Před prvním použitím:

    Jaké výhody má REVO SoftPOS?

    • Nemusíte si kupovat ani pronajímat žádné další zařízení – funguje přes mobilní aplikaci
    • Terminál máte vždy po ruce, i na cestách
    • Elektronické stvrzenky – jednoduše se zasílají e-mailem nebo se dají zobrazit načtením vygenerovaného QR kódu, případně snímek obrazovky.

    Pro koho je aplikace REVO SoftPOS určena?

    • Živnostníky a menší podnikatele
    • Obchodníky na cestách
    • Doplněk ke stávajícímu terminálu
    • Pro ty, kteří chtějí jednoduché řešení
    • Klienty, kteří mají IČ a podnikají na území ČR.

    Jaký je postup pro zřízení aplikace REVO SoftPOS v mobilu?

    • Podpis smlouvy o Akceptaci platebních karet na jakékoliv pobočce Raiffeisenbank či přímo s naším obchodním zástupcem
    • Po podpisu smlouvy obdrží klient uvítací email s instrukcemi, jak stáhnout a aktivovat REVO SoftPOS aplikaci.

    Jsou na telefon/tablet nějaké požadavky?

    • Zařízení s OS Android verzí 9 a výše
    • Integrovanou NFC čtečku
    • Přístup ke Google Play.

    Nahradí REVO SoftPOS standardní terminály?

    U firem s větším objemem transakcí, kde je potřeba účtenky tisknout nebo kde je třeba propojit terminál s pokladním systémem, REVO SoftPOS standardní terminály nenahradí. Aplikace ale může sloužit jako doplněk, kdy např. v restauraci může být standardní terminál, ale pro rozvozy může sloužit aplikace REVO SoftPOS. V aplikaci nejsou dostupné např. tyto funkce: spropitné, propojení s pokladnou, variabilní symbol, DCC, multicurrency...

    Funguje REVO SoftPOS aplikace i na iOS?

    Ne.

    Je aplikace bezpečná?

    Ano, jedná se o prostředí, které z hlediska bezpečnosti plateb kartami, kontrolují kartové asociace. Díky proměnlivé PIN klávesnici, která mění pozici čísel, je PIN zadáván pokaždé jinak a není tak možné jej zpětně zneužít.

    Odkud můžete aplikaci stáhnout

    Aplikaci REVO SoftPOS můžete stáhnout Google Play

    QR kód pro stažení aplikace

    Při běžném užívání:

    Nedaří se mi načíst kartu, co mám dělat?

    Oblast NFC (čtečka karet) může být v každém mobilním zařízení na jiném místě. Zkoušejte kartu přikládat postupně na více místech zadní strany zařízení, případně zkuste vyjmout zařízení z obalu. Aplikace obsahuje tzv. NFC lokátor, který Vám ukáže, kde má Vaše zařízení NFC čtečku.

    Co mám dělat, když ztratím/rozbiji telefon?

    Stačí stáhnout aplikaci na nové zařízení a aktivovat jej pomocí stejných údajů, které byly použity pro první zařízení.

    Jak mohu aplikaci zrušit?

    Aplikaci nestačí pouze odinstalovat, je třeba také zrušit smlouvu. Kontaktujte našeho obchodního zástupce, který s Vámi vyřídí veškeré potřebné formality.

    Funkce a akceptované karty:

    Jaké karty lze s pomocí aplikace REVO SoftPOS přijímat?

    Maestro, Mastercard, VISA a VISA Electron. REVO SoftPOS akceptuje také elektronické stravenkové a benefitní karty – Benefit Plus, Estravenka, Ticket Restaurant, které na sobě nesou označení karetních asociací (MC/VISA). 

    Jaké funkce jsou v aplikaci dostupné?

    Dostupné funkce jsou transakční historie, transakce prodej a zrušení transakce přímo v aplikaci (do 14 dnů),  generování účtenek (email, QR kód, snímek obrazovky).

    Lze k aplikaci připojit externí bluetooth tiskárnu?

    Nikoliv.

    Účtenka a přehledy transakcí:

    Slouží účtenka jako daňový doklad?

    Ne.

    Jak účtenku vytisknout?

    Účtenky jsou pouze elektronické a zasíláme je prostřednictvím e-mailu, také lze účtenku zobrazit načtením QR kódu či formou snímku obrazovky.

    Jak mohu získat přehled o provedených transakcích?

    Přehled transakcí (historie transakcí) naleznete přímo v aplikaci. Na hlavní obrazovce musíte přejet prstem doprava a vybrat možnost „Historie transakcí“. Okamžitě vidíte, zda byla transakce schválena nebo zamítnuta. Po kliknutí na konkrétní transakci se vám zobrazí detaily transakce.

    Transakce uvidíte také přímo v Zákaznickém portálu. Dále vám vygenerujeme report transakcí v .xls a .txt.

    Co když jsem zde nenašel odpověď na moji otázku?

    V takovém případě se obraťte na naše zákaznické centrum (centrum obsluhy akceptanta) na telefonním čísle +420 225 092 280.

    Kde mohu aplikaci REVO SoftPOS získat?

    Buď můžete kontaktovat některého z našich obchodních zástupců, navštívit kteroukoliv pobočku Raiffeisenbank, nebo můžete vyplnit poptávkový formulář níže.


    App Icon Revo

    Máte zájem o REVO SoftPOS?

    Nechte nám na sebe kontakt a my Vám zavoláme.