REVO SoftPOS – terminál v mobilu
.png?width=608&height=413&name=ESRV-128_REVO_608x413_v2%20(2).png)
„Díky REVO SoftPOS aplikaci se snadno a rychle z Vašeho mobilu stává platební terminál“
Podnikáte a nechcete platit poplatky spojené s pořízením nebo pronájmem platebního terminálu, ale zároveň byste chtěli svým zákazníkům dopřát možnost platit kartou? Terminál můžete mít i v telefonu.
Před prvním použitím:
Jaké výhody má REVO SoftPOS?
- Nemusíte si kupovat ani pronajímat žádné další zařízení – funguje přes mobilní aplikaci
- Terminál máte vždy po ruce, i na cestách
- Elektronické stvrzenky – jednoduše se zasílají e-mailem
- Jde o ideální řešení, pokud jste menší podnikatel nebo s podnikáním začínáte – a chcete minimalizovat náklady a získat více zákazníků
- Žádné měsíční poplatky – platíte jen v případě, že terminál skutečně využijete
Pro koho je aplikace REVO SoftPOS určena?
- Živnostníky a menší podnikatelé
- Obchodníky na cestách
- Doplněk ke stávajícímu terminálu
- Pro ty, kteří chtějí jednoduché řešení
Jaké karty lze s pomocí aplikace REVO SoftPOS přijímat?
Maestro, Mastercard, VISA a VISA Electron. REVO SoftPOS akceptuje také elektronické stravenkové a benefitní karty – Benefit Plus, Estravenka, Ticket Restaurant.
Jaký je postup pro zřízení aplikace REVO SoftPOS v mobilu?
- Podpis smlouvy o akceptaci platebních karet na jakékoliv pobočce Raiffeisenbank či přímo s naším obchodním zástupcem
- Po podpisu smlouvy obdrží klient uvítací email s instrukcemi, jak stáhnout a aktivovat REVO SoftPOS aplikaci
- Stažení aplikace z Google Play
- Aktivace aplikace v Zákaznickém portálu
Jsou na telefon/tablet nějaké požadavky?
- Zařízení s OS Android verzí 8 a výše
- Integrovanou NFC čtečku
- Přístup ke Google Play
Jaké jsou náklady?
Aplikaci nabízíme zdarma, tedy nejsou zde poplatky za stažení aplikace, ani za aktivaci, ani za údržbu. Jediné, co platíte, jsou provize z částky transakce, jejichž výše je uvedena v uzavřené smlouvě o Akceptaci platebních karet.
Nahradí REVO SoftPOS standardní terminály?
U firem s větším objemem transakcí, kde je potřeba účtenky tisknout, nebo, kde je třeba propojit terminál s pokladním systémem, REVO SoftPOS standardní terminály nenahradí, může ale sloužit jako doplněk, např.v restauraci může být standardní terminál, ale pro rozvozy může sloužit REVO SoftPOS. V aplikaci nejsou dostupné funkce jako spropitné, variabilní symbol, propojení s pokladnou.
Funguje REVO SoftPOS aplikace i na iOS?
Ne
Je aplikace bezpečná?
Jedná se o prostředí, které z hlediska bezpečnosti plateb kartami, kontrolují kartové asociace. Díky proměnlivé PIN klávesnici, která mění pozici čísel, je PIN zadáváno pokaždé jinak a není tak možné jej zpětně zneužít.
Odkud můžete aplikaci stáhnout
Aplikaci můžete stáhnout z Google Play

Při běžném užívání:
Nedaří se mi načíst kartu, co mám dělat?
Oblast NFC (čtečka karet) může být v každém mobilním zařízení na jiném místě. Zkoušejte kartu přikládat postupně na více místech zadní strany zařízení, případně zkuste vyjmout zařízení z obalu.
Co mám dělat, když ztratím/rozbiji telefon?
Je třeba se spojit s obchodním zástupcem a objednat si zdarma novou aplikaci (je třeba znovu v novém zařízení aplikaci aktivovat).
Jak mohu aplikaci zrušit?
Aplikaci nestačí pouze odinstalovat, je třeba také zrušit smlouvu. Kontaktujte našeho obchodního zástupce, který s Vámi vyřídí veškeré potřebné formality.
Funkce a akceptované karty:
Jaké karty lze s pomocí aplikace REVO SoftPOS přijímat?
Maestro, Mastercard, VISA a VISA Electron. REVO SoftPOS akceptuje také elektronické stravenkové a benefitní karty – Benefit Plus, Estravenka, Ticket Restaurant, které na sobě nesou označení karetních asociací (MC/VISA).
Umí REVO SoftPOS aplikace funkce jako variabilní symbol, propojení s pokladnou, spropitné?
Aktuální verze naší aplikace uvedené funkce nenabízí. Podporu těchto funkcí přinese až nová verze naší aplikace, jejíž nasazení plánujeme v průběhu příštího roku.
Lze k aplikaci připojit externí bluetooth tiskárnu?
Toto stávající aplikace neumožňuje.
Účtenka a přehledy transakcí:
Slouží účtenka jako daňový doklad?
Ne
Jak účtenku vytisknout?
Účtenky jsou pouze elektronické a zasíláme je prostřednictvím e-mailu, který zákazník zadá. Účtenku si poté můžete sami vytisknout.
Jak mohu získat přehled o provedených transakcích?
Transakce uvidíte přímo v Zákaznickém portálu. Dále vám vygenerujeme reporty transakcí v .xls a txt.
Co když jsem zde nenašel odpověď na moji otázku?
V takovém případě se obraťte na naše zákaznické centrum (centrum obsluhy akceptanta) na telefonním čísle +420 225 092 280
Kde mohu REVO SoftPOS aplikací získat?
Buď můžete kontaktovat některého z našich obchodních zástupců, nebo můžete vyplnit poptávkový formulář níže.

Máte zájem o REVO SoftPOS?
Nechte nám na sebe kontakt a my Vám zavoláme.