woman with a payment card in hand woman with a payment card in hand

Nabídka terminálu nebo platební brány zdarma

payment by credit card payment by credit card

Platební terminály

online payment online payment

Platební brána

    circle-grey-small circle-grey-small
    smart-terminal-icon-1

    Průzkum

    Jak Covid-19 ovlivnil evropské nákupní zvyky?

    Rozhodli jsme se to ověřit spolu s Visou a dalšími společnostmi z EVO Group*. Chtěli jsme zjistit, jak pandemie změnila nákupní zvyky a chování Evropanů. Mezinárodní průzkum, kterého se zúčastnilo více než 3500 respondentů, zajistila agentura ARC Rynek i Opinia.

    Jak Evropané po pandemii nakupují?

    Evropané začali v reakci na pandemii více platit bezhotovostně, což potvrzuje až 80 procent dotazovaných. Z dat dále vyplývá, že se Evropané po rozvolnění nejvíce těší na cestování a setkávání se s přáteli ve větším počtu. 

    *eService (Polsko, Slovensko, Maďarsko), BOIPA (Irsko), REVO a MMB Platební Služby (Česko), EVO (Německo, Velká Británie).

    U Evropanů vedou elektronické platby. Češi patří mezi lídry v bezkontaktním placení, ukazuje průzkum skupiny EVO v Evropě.

    Evropané začali během koronavirové pandemie upřednostňovat elektronické platby. Ve studii s názvem “Ovlivnil Covid-19 nákupní zvyky Evropanů?” to potvrdilo téměř 80 procent účastníků. Průzkum pro skupinu EVO v sedmi evropských zemích včetně České republiky zajistil výzkumný ústav ARC Rynek i Opinia. Společnost Visa byla partnerem tohoto průzkumu právě v České republice.