woman with a payment card in hand woman with a payment card in hand

Nabídka terminálu nebo platební brány zdarma

Entire-Scene-Revo Entire-Scene-Revo

REVO SoftPOS – terminál v mobilu

payment by credit card payment by credit card

Platební terminály

online payment online payment

Platební brána

Projekt bez nazwy (2) (1) Projekt bez nazwy (2) (1)

Změna poskytovatele licence

    FAQ

    Reklamační řízení

    circle-grey-small

    Podat reklamaci je možné následujícími způsoby:
    Telefonicky - prostřednictvím našeho Centra Obsluhy Akceptanta.
    Elektronickou poštou - zasláním zprávy na adresu e-mail coa@revopayments.cz
    Písemně - zasláním zprávy na naši korespondenční adresu V olšinách 626/80, Strašnice, 100 00 Praha 10
    V sídle společnosti REVO – V olšinách 626/80, Strašnice, 100 00 Praha 10  (písemně nebo ústně)

    Odpověď na reklamaci je možné obdržet prostřednictvím jednoho z níže uvedených způsobů:

    • Elektronickou poštou- odpověď bude odeslána na e-mailovou adresu akceptanta.
    • Písemně- odpověď bude odeslána na korespondenční adresu akceptanta.

    Reklamace se verifikuje okamžitě po jejím obdržení, nejpozději však do 15 pracovních dnů. V komplikovaných případech, které znemožňují vypořádání reklamace a udělení odpovědi ve výše uvedeném termínu do 15 pracovních dnů, se může tento termín prodloužit. Maximálně však do 35 pracovních dnů od nahlášení reklamace. O příčinách, které způsobily zpoždění, o plánovaném termínu vypořádání reklamace a o udělení odpovědi, bude akceptant informován.

    circle-yellow-small
    Více info

    Více o REVO

    bramkiplatnosci-icon

    Mobilní terminály

    Zákaznická podpora

    Zákaznická podpora

    Vedení společnosti

    Vedení společnosti