woman with a payment card in hand woman with a payment card in hand

Nabídka terminálu nebo platební brány zdarma

payment by credit card payment by credit card

Platební terminály

online payment online payment

Platební brána

    FAQ

    Reklamační řízení

    circle-grey-small

    Podat reklamaci je možné následujícími způsoby:
    Telefonicky - prostřednictvím našeho Centra Obsluhy Akceptanta.
    Elektronickou poštou - zasláním zprávy na adresu e-mail coa@revopayments.cz
    Písemně - zasláním zprávy na naši korespondenční adresu Hvězdova 1716/2b, Nusle, 140 00 Praha 4
    V sídle společnosti REVO – Hvězdova 1716/2b, Nusle, 140 00 Praha 4 (písemně nebo ústně)

    Odpověď na reklamaci je možné obdržet prostřednictvím jednoho z níže uvedených způsobů:

    • Elektronickou poštou- odpověď bude odeslána na e-mailovou adresu akceptanta.
    • Písemně- odpověď bude odeslána na korespondenční adresu akceptanta.

    Reklamace se verifikuje okamžitě po jejím obdržení, nejpozději však do 15 pracovních dnů. V komplikovaných případech, které znemožňují vypořádání reklamace a udělení odpovědi ve výše uvedeném termínu do 15 pracovních dnů, se může tento termín prodloužit. Maximálně však do 35 pracovních dnů od nahlášení reklamace. O příčinách, které způsobily zpoždění, o plánovaném termínu vypořádání reklamace a o udělení odpovědi, bude akceptant informován.

    circle-yellow-small
    Více info

    Více o REVO

    bramkiplatnosci-icon

    Mobilní terminály

    Zákaznická podpora

    Zákaznická podpora

    Vedení společnosti

    Vedení společnosti